Завдяки історичній пам’яті людина

стає особистістю, народ – нацією,

країна – державою.

М. Грушевський

P9010074 В історії України чимало подій, що перед усім світом продемонстрували прагнення українського народу до вільного, щасливого, заможного життя. Події останніх років, коли Україна ціною життя Героїв Небесної Сотні, зусиллями українських військових, добровольців, волонтерів відстоює свободу і територіальну цілісність, дають підстави стверджувати, що переважна більшість громадян України, серед яких є і діти, виявили високу патріотичну свідомість та міцну громадянську позицію. Одним із найважливіших завдань педагогів є продовження роботи з формування у дітей громадянських якостей, розуміння приналежності до Українського народу.

Тому новий 2015/2016 н. . у всіх класах розпочався Першим уроком на тему «Ми – нація єдина!». Метою уроку було : формування в учнів розуміння цілісності й соборності України, усвідомлення особистої відповідальності за долю держави, українського народу та процеси становлення України як єдиної політичної нації.

Лейтмотивом Першого уроку стала ідея розвитку української державності як консолідуючого чинника розвитку українського суспільства та єдності української політичної нації.

Під час уроку бути реалізовані такі завдання:

– ознайомлення учнів з основними історичними подіями становлення державності України;

– виховання поваги до державних символів, шанобливого ставлення до традицій українців та представників інших національностей, які населяють країну;

– сприяння усвідомленню школярами спільних цінностей української нації: державного суверенітету, незалежності, територіальної цілісності й демократичних засад державного устрою;

– формування правової культури, правосвідомості учнів, їх поваги до Конституції України, Законів України, усвідомлення своїх прав, свобод та обов’язків;

– формування готовності служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни;

– виховання людяності, гідності, справедливості, толерантності, відповідальності – основних моральних цінностей, що визначають ставлення до людей і сприяють єдності країни, стабільності, миру і злагоді в Україні.

Глибоке та усвідомлене сприйняття теми забезпечило відповідне оформлення класних кімнат Зокрема, було використано: зображення державної символіки України – Прапор, Герб, Гімн; географічні карти України, Хмельницької області; ілюстрації краєвидів України та рідного краю; елементи народної символіки, вишиті рушники; портрети видатних українців та відомих людей рідного краю; тексти художніх творів патріотичного спрямування; світлини пам’ятних місць рідного краю; афоризми про патріотизм, боротьбу за свободу тощо.

P9010081

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P9010087

P9010096

Залишити відповідь

Войти с помощью: